Bent u tevreden over P&V?

Gepost in: Van dag tot dag

Image of the blog article

Ook in 2018 luisteren we graag naar u

Wat u denkt over P&V is voor ons erg belangrijk. We willen heel graag weten of u tevreden bent over ons. Vorig jaar polsten we bij onze klanten naar hun tevredenheid over onze service na een ongeval. En of ze ons aan anderen zouden aanbevelen. Dit jaar horen we graag van u of bij het afsluiten van een verzekeringscontract alles 100% duidelijk is. Hoe we dat aanpakken, leest u hier.

Tevredenheidsmeting met een vijftal vragen

In maart 2017 startten we met een tevredenheidsonderzoek bij onze klanten. Daarvoor werkten we samen met Ipsos, een marktonderzoekbureau.

Aan de hand van een korte vragenlijst polsten we, per telefoon of e-mail, naar uw ervaringen na de aangifte van een auto-ongeval met materiële schade. De eerste resultaten zijn heel positief: P&V hoort bij de besten van de klas. U formuleerde ook heel specifieke verbeterpunten en daar gaan we in de toekomst mee aan de slag.

Wat we doen met uw feedback

We proberen zo transparant en klantvriendelijk mogelijk te zijn en vinden het erg belangrijk dat u weet waar u aan toe bent als u een nieuw verzekeringscontract afsluit. En dat u weet welke stappen te zetten als u uw verzekering echt nodig hebt.

Op basis van uw antwoorden bekijken we of onze verzekeringsoplossingen voldoende op uw wensen en behoeften zijn afgestemd. Waar nodig sturen we onze processen en werkwijze bij om in de toekomst onze klantentevredenheid verder te verhogen.

In 2018: focus op de sleutelmomenten in uw relatie met P&V

Dit jaar staan we, meer dan ooit, aan uw zijde en polsen we naar uw ervaringen op de belangrijke momenten in uw relatie met ons. Via uw feedback krijgt u inspraak in onze service van morgen.

We zijn u alvast erg dankbaar voor uw medewerking.

Nieuwe artikels