Op zoek naar Actel Direct? Welkom bij P&V Verzekeringen!

U werd doorverwezen van www.actel.be naar www.pv.be.
Sinds 1 oktober 2015 biedt Actel Direct geen online verzekeringen meer aan voor nieuwe klanten.

Bestaande klanten van Actel Direct kunnen op beide oren slapen. Er verandert niets: uw verzekeringen bij Actel Direct blijven gewoon verder lopen, met dezelfde service.

Wie een nieuwe verzekering wil, en nog geen klant is bij Actel Direct, kan voortaan een beroep doen op de expertise en de service van de P&V adviseurs.

Klant bij Actel Direct Klant bij Actel Affinity

Nieuwe verzekering nodig?

À la recherche d'Actel Direct ? Bienvenue chez P&V Assurances !

Vous avez été redirigé de www.actel.be vers www.pv.be.
Depuis le 1er octobre 2015, Actel Direct n’offre plus d’assurances en ligne aux nouveaux clients.

Les clients existants d’Actel Direct peuvent dormir sur leurs deux oreilles. Rien ne change : vos assurances chez Actel Direct continuent à courir avec le même service.

Si vous voulez une nouvelle assurance, et vous n’êtes pas encore client chez Actel Direct, vous pouvez faire appel à l'expertise et au service des conseillers de P&V.

Client chez Actel Direct ? Client chez Actel Affinity ?

Besoin d'une nouvelle assurance ?

Naar content
Wij gebruiken cookies om uw voorkeurinstellingen te bewaren. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met ons cookiebeleid
Verberg deze melding
  • Adviseur
  • Contact
  • Schade
  • Nl
  • Fr
P&V logo
  • Particulier
  • Professioneel
  • Partnership
  • Publieke-Sociale-Sector
  • Over P&V
  • Klantendienst
  • P&V
  • Klantendienst
  • Klachtenmanagement

Klachtenmanagement

Hebt u een klacht of opmerking?

1. In eerste instantie kunt u met uw vragen of problemen terecht bij uw verzekeringsadviseur. Deze is immers uw bevoorrechte gesprekspartner. Hij zal alles in het werk stellen om u zo goed mogelijk te helpen.

2. Voor klachten over een schadegeval arbeidsongevallen is uitsluitend FEDRIS bevoegd.

3. Voor alle andere klachten of opmerkingen kunt u rechtstreeks  contact opnemen met onze dienst Klachtenmanagement. Wij bieden u een luisterend oor en zullen uw klacht of opmerking alle aandacht geven, bemiddelen in een geschil en, samen met u, trachten een oplossing te vinden.

Formuleer het probleem of uw vraag zo duidelijk mogelijk. En vermeld zeker ook uw dossier- of polisnummer.

Zoals afgesproken in de Gedragscode die de maatschappij bij Assuralia heeft onderschreven, ontvangt u van ons binnen de 3 werkdagen een ontvangstbevestiging met het nummer waaronder uw klacht werd geregistreerd en met de naam en contactgegevens van de medewerker die uw klacht ter harte neemt. Binnen de maand krijgt u dan van ons een definitief antwoord. Mocht dit om een of andere reden niet lukken, dan krijgt u een tussentijds bericht met de nodige uitleg.

Hoe ons contacteren?

  • Via e-mail: klacht@pv.be
  • Per post: Klachtenmanagement P&V, HP 0260, Koningsstraat 151, 1210 Brussel
  • Per telefoon: 02 250 90 60​

4. Bent u niet tevreden met het antwoord van onze dienst Klachtenmanagement, dan kunt u ten slotte beroep doen op de Ombudsman van de Verzekeringen. U vindt alle gegevens op de website: www.ombudsman.as.

 

  • Mijn woning en gezin
    • Brandverzekering
    • Familiale verzekering
    • Rechtsbijstandverzekering
    • Ongevallen verzekering
    • Overlijdensverzekering
  • Voor u
    • P&V contacteren
    • Mijn adviseur contacteren
    • Informatiefiches
    • Jaarverslagen
    • Uw privacy
    • Wettelijke info
    • Ons cookiebeleid
    • Klachtenmanagement
    • Jobs bij P&V Groep
  • Onze andere aanbiedingen
    • Pensioensparen
    • Pensioen Zelfstandigen
    • Omniumverzekering
    • BA-autoverzekering
    • Algemene voorwaarden
  • Volg ons
    •