Op zoek naar Actel Direct? Welkom bij P&V Verzekeringen!

U werd doorverwezen van www.actel.be naar www.pv.be.
Sinds 1 oktober 2015 biedt Actel Direct geen online verzekeringen meer aan voor nieuwe klanten.

Bestaande klanten van Actel Direct kunnen op beide oren slapen. Er verandert niets: uw verzekeringen bij Actel Direct blijven gewoon verder lopen, met dezelfde service.

Wie een nieuwe verzekering wil, en nog geen klant is bij Actel Direct, kan voortaan een beroep doen op de expertise en de service van de P&V adviseurs.

Klant bij Actel Direct Klant bij Actel Affinity

Nieuwe verzekering nodig?

À la recherche d'Actel Direct ? Bienvenue chez P&V Assurances !

Vous avez été redirigé de www.actel.be vers www.pv.be.
Depuis le 1er octobre 2015, Actel Direct n’offre plus d’assurances en ligne aux nouveaux clients.

Les clients existants d’Actel Direct peuvent dormir sur leurs deux oreilles. Rien ne change : vos assurances chez Actel Direct continuent à courir avec le même service.

Si vous voulez une nouvelle assurance, et vous n’êtes pas encore client chez Actel Direct, vous pouvez faire appel à l'expertise et au service des conseillers de P&V.

Client chez Actel Direct ? Client chez Actel Affinity ?

Besoin d'une nouvelle assurance ?

Naar content
Wij gebruiken cookies om uw voorkeurinstellingen te bewaren. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met ons cookiebeleid
Verberg deze melding
  • Adviseur
  • Contact
  • Schade
  • Nl
  • Fr
P&V logo
  • Particulier
  • Professioneel
  • Partnership
  • Publieke-Sociale-Sector
  • Over P&V
  • Klantendienst
  • P&V
  • Publieke-Sociale-Sector
  • schade-publiek-social-sector-

Wat doen bij schade?

Klik hieronder voor een snelle digitale aangifte van uw schade in auto, burgerlijke aansprakelijkheid of brand.

Naar ClaimCenter

Ontdek hier onze webgebaseerde tool voor werkgevers om vlot arbeidsongevallen te beheren.

Ontdek de WASP-tool

 

Om een betere veiligheid te garanderen werd de knop ‘Schadeformulier’ verwijderd.

Schades Auto, BA en Brand : 

  • kunt u aangeven in ClaimCenter.  Klik op “NAAR CLAIMCENTER”.
  • Indien u geen toegang heeft tot deze applicatie, kunt u contact opnemen met uw Account Manager Institutionelen (AMI).

Schades Arbeidsongevallen :

  • kunt u aangeven in WASP.  Klik op “ONTDEK DE WASP-TOOL”.

Alle andere schades :

  • kunt u aangeven via email : claims-NS@pv.be.  Plaats het polisnummer tussen asterisks in het onderwerp van de email.

Auto & mobiliteit

  • Aangifteformulier schade Auto - Omnium dienstenopdrachten
  • Praktische fiche Schadegeval Auto
  • Het Europees aanrijdingsformulier

Een glasbreuk kunt u meteen laten herstellen bij Carglass, 24 uur op 24, 7 dagen op 7. U hoeft niets voor te schieten en u hoeft geen aangifte te doen. P&V en Carglass regelen rechtstreeks de administratieve formaliteiten voor u.

Vind hier een Carglass-centrum in uw buurt

Brand & Burgerlijke aansprakelijkheid (BA)

  • Aangifteformulier schade Brand
  • Aangifteformulier schade BA School
  • Aangifteformulier schade BA Vereniging
  • Medisch attest lichamelijke ongevallen
  • Praktische fiche Schadegeval brand
  • Praktische fiche Schadegeval BA

Arbeidsongevallen

  • Schade-aangifte AO
  • Medisch attest AO

Op specifieke vragen over de wetgeving en de reglementering rond arbeidsongevallen, vindt u in de twee brochures hieronder een antwoord:

  • Vademecum Arbeidsongevallen: handleiding voor de werkgever
  • Brochure voor het slachtoffer: ‘Een arbeidsongeval. Waar hebt u recht op?’

Bijstand

  • aan het voertuig en de inzittenden, zowel in België als in Europa
  • aan personen in de hele wereld (repatriëring, opsporings- en reddingskosten)
  • voor het patrimonium

Bel 02 229 00 10 voor dringende hulp na een ongeval. Onze bijstandverlener, IMA Benelux, is altijd bereikbaar, 24 uur op 24, 7 dagen op 7.

Beheer schadedossier 

Binnen de 24 uur na uw aangifte, opent uw persoonlijke P&V-dossierbeheerder uw schadedossier.
Uw dossierbeheerder:

  • bevestigt u de ontvangst van uw aangifte en bezorgt u het dossiernummer.
  • zorgt ervoor dat de hersteller, de schade-inspecteur of het expertisebureau binnen 48 uur na het openen van uw schadedossier, contact met u opneemt.
  • volgt uw dossier volledig op, tot het afsluiten van het dossier.

Verzekeringscontracten raadplegen

 

  • Mijn woning en gezin
    • Brandverzekering
    • Familiale verzekering
    • Rechtsbijstandverzekering
    • Ongevallenverzekering
    • Overlijdensverzekering
  • Voor u
    • P&V contacteren
    • Mijn adviseur contacteren
    • Informatiefiches
    • Jaarverslagen
    • Uw privacy
    • Wettelijke info
    • Ons cookiebeleid
    • Klachtenmanagement
    • Jobs bij P&V Groep
  • Onze andere aanbiedingen
    • Pensioensparen
    • Pensioen zelfstandigen
    • Omniumverzekering
    • BA-autoverzekering
    • Algemene voorwaarden
  • Volg ons
    •