Klantenservice

P&V tot uw dienst

Online of telefonisch, wij helpen u graag verder. U kunt hier bijvoorbeeld een verhuis doorgeven aan uw P&V-adviseur, lezen hoe u best een schadegeval aangeeft of een erkende garage vinden in uw buurt.

Ik heb een vraag over verzekeringen

U hebt net een nieuwe auto gekocht. Of u vraagt zich af wat er allemaal gedekt is door uw brandverzekering. Uw P&V-adviseur kent uw persoonlijke situatie het best en geeft u graag advies op maat.

Contacteer mijn P&V-adviseur

Nog geen klant? Vind een P&V-adviseur in uw buurt

Blijf op de hoogte 

Bent u klant bij P&V? Als eerste op de hoogte zijn van onze nieuwe producten? En van onze commerciële acties? Of wilt u documenten van P&V graag per e-mail ontvangen? Laat dan uw contactgegevens achter.

Ik heb schade geleden

 Ik heb meteen bijstand nodig: 02 229 00 11

U kunt de dienst Bijstand van P&V bereiken op 02 229 00 11. Dat kan 24 uur op 24, 7 dagen op 7.

Na een ongeval met uw auto hebt u steeds recht op bijstand. Houd alvast het nummer van uw verzekeringscontract bij de hand als u de P&V Bijstand belt. U vindt dat nummer op de groene kaart van uw autoverzekering. Ook bij plotse en dringende schadegevallen aan uw woning hebt u recht op de bijstand van uw brandverzekering.

Als u ook bijstand wil na pech met uw auto, of op reis, hebt u een extra verzekering nodig: de pechbijstand of de reisbijstand.

 Ik wil een nieuw schadegeval aangeven

Voor een vlotte schaderegeling bezorgt u P&V zo snel mogelijk alle informatie over de omstandigheden van het schadegeval, de betrokken partijen, de eventuele slachtoffers en de beschadigde voorwerpen.

Het gemakkelijkste is dat via een schadeaangifteformulier te doen. Deze formulieren vragen alle informatie die we nodig hebben. U kunt een papieren, Europees aanrijdingsformulier aanvragen bij uw P&V-adviseur.

Vul het schadeaangifteformulier volledig in en onderteken het. Uw P&V-adviseur helpt u hier graag mee. U kunt ook terecht bij onze Klantendienst op het telefoonnummer 02 250 91 81 van maandag tot donderdag, van 8.30 tot 17 uur, en op vrijdag van 8.30 tot 16 uur.

Vervolgens bezorgt u het ingevulde en ondertekende formulier aan uw P&V-adviseur, of u verstuurt het meteen naar onze schadedienst per e-mail: Claims-NS@pv.be. Een beheerder opent een dossier en zal u zo snel mogelijk contacteren.

 Ik heb een vraag over mijn schadedossier

  • Als u een vraag hebt over uw schadedossier, kan uw P&V-adviseur u het beste verder helpen. Hij kent uw persoonlijke situatie.
  • U kunt ook de beheerder van uw schadedossier contacteren. Zijn telefoonnummer en e-mailadres vindt u op de brief of de e-mail die u kreeg van P&V, toen uw dossier werd geopend. 
  • Als derde optie kunt u het algemeen nummer van de dienst Schade bellen: 02 250 91 81.

 

 Interactieve gids 'Vergoeding lichamelijke schade na een ongeval'

Vind het antwoord op uw vragen in de online-module van Assuralia. Deze oriënterende en vrijblijvende gids biedt een leidraad voor iedereen die wil weten hoe lichamelijke letsels na een ongeval opgevangen worden.

 

 Ik zoek een garage

P&V werkt samen met een netwerk van geconventioneerde of erkende garages. Met deze module vindt u een erkende garage in uw buurt. Geconventioneerde garages hebben een aantal voordelen:

  • Een uitstekende en kwalitatieve herstelling
  • Een snellere expertise
  • Een gratis vervangwagen gedurende de volledige duur van de herstelling
  • Minder of zelfs geen vrijstelling te betalen
  • Rechtstreekse betaling aan de hersteller

U bent een werkgever?

Groepsverzekering

Met deze vier formulieren kunt u:

Arbeidsongevallenverzekering

Op specifieke vragen over de wetgeving en de reglementering rond arbeidsongevallen, vindt u in de twee brochures hieronder een antwoord:

U bent een Actel Direct Klant ?

Sinds 1 oktober 2015 biedt Actel Direct geen online verzekeringen meer aan voor nieuwe klanten. Bestaande klanten van Actel Direct kunnen op beide oren slapen. Er verandert niets: uw verzekeringen bij Actel Direct blijven gewoon verder lopen, met dezelfde service.

Meer weten

Hebt u nog vragen?

  Klantendienst

Onze medewerkers staan steeds voor u klaar op het nummer 02 210 95 81.

Voor al uw vragen, specifieke inlichtingen, aangiften van schadegevallen, aanpassingen van verzekeringscontracten, de gegevens van uw P&V agent of de naam van de dichtstbijzijnde P&V agent, kunt u van maandag tot vrijdag naar dit nummer bellen.

We zijn bereikbaar van maandag tot donderdag van 8.30 tot 17 uur, op vrijdag van 8.30 tot 16 uur.

 

Een automatisch keuzemenu is niet altijd aangenaam. Om de ervaring makkelijker te maken, vindt u hier het overzicht van het menu.

  DRUK 1: PARTICULIER
Druk 1:
Auto
Druk 2:
Brand - Familiale - Arbeidsongevallen
Druk 3:
Leven - Overlijden - Sparen
Druk 4:
Hospitalisatie - Gezondheidszorgen
Druk 5:
Groepsverzekering
Druk 6:
Andere
 
  DRUK 2: ZELFSTANDIGE / ONDERNEMING
Druk 1:
Auto
Druk 2:
Brand - BA - Arbeidsongevallen
Druk 3:
Leven - Overlijden - Sparen
Druk 4:
Hospitalisatie - Gezondheidszorgen
Druk 5:
Employee Benefits
Druk 6:
Andere
 
  DRUK 3: P&V AGENT CONTACTEREN
  DRUK 4: ANDERE VRAGEN