De bestuurdersverzekering: wat dekt ze en waarom kunt u niet zonder?

Gepost in: Voertuig

Image of the blog article

Stel: u hebt een auto-ongeluk en bent daarna enkele weken arbeidsongeschikt. Uw BA autoverzekering of omnium biedt helaas geen dekking voor de lichamelijke schade van de chauffeur. Maar er is een oplossing: de aanvullende verzekering Bescherming van de bestuurder van P&V. 

Dankzij de Bestuurdersverzekering van P&V kruipt u met een gerust hart achter het stuur, want zij vergoedt alle medische kosten die na een ongeval voor uw rekening blijven. En dat is niet alles:

  • U bent ook gedekt bij tijdelijke arbeidsongeschiktheid of blijvende invaliditeit.
  • U bent verzekerd als u uw wagen in- of uitlaadt, instapt, aan het stuur zit of uitstapt. Ja zelfs als u een andere weggebruiker te hulp schiet.
  • U bent beschermd als u BOB bent, achter het stuur van uw eigen wagen of die van uw vrienden.
  • U leent uw auto uit? Dan dekt P&V alle bestuurders die vermeld zijn in uw contract, uw inwonende gezinsleden en elke andere persoon met een geldig rijbewijs.
  • U overlijdt na een auto-ongeval? Dan voorziet deze in een vergoeding voor uw gezin.

Onze Bestuurdersverkering biedt u de keuze uit drie formules, met een vergoeding tot 1.250.000 euro.

Momenteel geniet u trouwens van uitzonderlijke voorwaarden op de Bestuurdersverzekering PLUS nog twee andere onmisbare waarborgen voor onderweg. Hoe profiteert u van dit aanbod? Heel eenvoudig: door nu een omnium af te sluiten bij P&V.

 

Dit document is een reclamedocument met daarin algemene informatie over de verzekering P&V Auto ontwikkeld door P&V, een merk van P&V Verzekeringen, en waarop het Belgische recht van toepassing is. Op deze verzekering zijn uitsluitingen, beperkingen en voorwaarden in verband met de verzekerde risico’s van toepassing. We verzoeken u dus om de algemene voorwaarden en de IPID–fiches aandachtig te lezen vóór de onderschrijving. Ze zijn beschikbaar op de website www.pv.be of op eenvoudig verzoek bij een P&V-adviseur. De verzekeringsovereenkomst wordt aangegaan voor één jaar met stilzwijgende verlenging.

Bij eventuele klachten kunt u contact opnemen met een P&V–adviseur, uw bevoorrechte gesprekspartner voor al uw vragen. Hij/Zij zal alles doen om u zo goed mogelijk te helpen. U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst Klachtenmanagement van P&V die uw klacht of opmerking zorgvuldig zal onderzoeken. Deze dienst zal de verschillende partijen trachten te verzoenen en naar een oplossing zoeken. U kunt contact opnemen per post (Klachtenmanagement, Koningsstraat 151, 1210 Brussel), via e–mail (klacht@pv.be) of telefonisch (02/250.90.60). Als u niet akkoord gaat met de voorgestelde oplossing, dan kunt u zich wenden tot de Ombudsdienst van de Verzekeringen (de Meeûssquare 35 te 1000 Brussel), telefonisch 02/547.58.71 of via e–mail (info@ombudsman-insurance.be) (https://www.ombudsman-insurance.be).

Als klant bent u beschermd door de gedragsregels inzake verzekeringen.

Voor persoonlijk advies of een verzekeringsofferte neemt u best contact op met een van onze adviseurs. U kunt ook de volledige juridische informatie raadplegen.

Ontdek onze saloncondities 2023 voor uw voertuig!

Meer weten over de omniumverzekering en dit met één van onze P&V-adviseur bespreken?

Meer weten

* Aanbod onder voorwaarden.

Nieuwe artikels

 

 

Dit document is een reclamedocument met daarin algemene informatie over de verzekering P&V Auto ontwikkeld door P&V, een merk van P&V Verzekeringen, en waarop het Belgische recht van toepassing is. Op deze verzekering zijn uitsluitingen, beperkingen en voorwaarden in verband met de verzekerde risico’s van toepassing. We verzoeken u dus om de algemene voorwaarden en de IPID–fiches aandachtig te lezen vóór de onderschrijving. Ze zijn beschikbaar op de website www.pv.be of op eenvoudig verzoek bij een P&V-adviseur. De verzekeringsovereenkomst wordt aangegaan voor één jaar met stilzwijgende verlenging.

Bij eventuele klachten kunt u contact opnemen met een P&V–adviseur, uw bevoorrechte gesprekspartner voor al uw vragen. Hij/Zij zal alles doen om u zo goed mogelijk te helpen. U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst Klachtenmanagement van P&V die uw klacht of opmerking zorgvuldig zal onderzoeken. Deze dienst zal de verschillende partijen trachten te verzoenen en naar een oplossing zoeken. U kunt contact opnemen per post (Klachtenmanagement, Koningsstraat 151, 1210 Brussel), via e–mail (klacht@pv.be) of telefonisch (02/250.90.60). Als u niet akkoord gaat met de voorgestelde oplossing, dan kunt u zich wenden tot de Ombudsdienst van de Verzekeringen (de Meeûssquare 35 te 1000 Brussel), telefonisch 02/547.58.71 of via e–mail (info@ombudsman-insurance.be) (https://www.ombudsman-insurance.be).

Als klant bent u beschermd door de gedragsregels inzake verzekeringen.

Voor persoonlijk advies of een verzekeringsofferte neemt u best contact op met een van onze adviseurs. U kunt ook de volledige juridische informatie raadplegen.