Klaar voor uw autovakantie? P&V Bijstand staat altijd aan uw zijde

Gepost in: Voertuig Vakantie

Image of the blog article

Als u P&V Bijstand* hebt afgesloten , bent u in goede handen:

Wist u dat 94% van onze klanten ons een score van 9 of 10 geeft na hun hulpaanvraag? Heeft u hulp nodig bij een auto-ongeval of pech onderweg?  Aarzel dan niet om contact op te nemen met P&V Bijstand - wij staan klaar om u te helpen.

Uitsluitingen

  • P&V Bijstand dekt geen verblijven in het buitenland die langer dan 3 maanden duren.
  • De pechverhelpingsdekking sluit vervangwagens uit die door garages ter beschikking worden gesteld.

*P&V Bijstand is een optioneel waarborg van P&V Autoverzekering

Hulp nodig onderweg?

Voor autobijstand vult u het best ons onlineformulier in: snel en eenvoudig. 
Naar het formulier voor autobijstand


En natuurlijk kunt u ons ook altijd bellen: 02/229.00.10.

Denk voor u vertrekt ook aan uw veiligheid

Een contract voor bijstand is onmisbaar. Maar een goede voorbereiding is dat ook. Checklists, boorddocumenten, verplichte uitrustingen per land... Wij hebben alle informatie die nodig is om veilig op vakantie te gaan, gebundeld in één artikel: Zorgeloos op vakantie: de beste tips.


Dankzij P&V Bijstand kunt u zorgeloos de weg op.

 

Dit document is een reclamedocument met daarin algemene informatie over de verzekering P&V Auto ontwikkeld door P&V, een merk van P&V Verzekeringen, en waarop het Belgische recht van toepassing is. Op deze verzekering zijn uitsluitingen, beperkingen en voorwaarden in verband met de verzekerde risico’s van toepassing. We verzoeken u dus om de algemene voorwaarden en de IPID–fiches aandachtig te lezen vóór de onderschrijving. Ze zijn beschikbaar op de website www.pv.be of op eenvoudig verzoek bij een P&V-adviseur. De verzekeringsovereenkomst wordt aangegaan voor één jaar met stilzwijgende verlenging.

Bij eventuele klachten kunt u contact opnemen met een P&V–adviseur, uw bevoorrechte gesprekspartner voor al uw vragen. Hij/Zij zal alles doen om u zo goed mogelijk te helpen. U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst Klachtenmanagement van P&V die uw klacht of opmerking zorgvuldig zal onderzoeken. Deze dienst zal de verschillende partijen trachten te verzoenen en naar een oplossing zoeken. U kunt contact opnemen per post (Klachtenmanagement, Koningsstraat 151, 1210 Brussel), via e–mail (klacht@pv.be) of telefonisch (02/250.90.60). Als u niet akkoord gaat met de voorgestelde oplossing, dan kunt u zich wenden tot de Ombudsdienst van de Verzekeringen (de Meeûssquare 35 te 1000 Brussel), telefonisch 02/547.58.71 of via e–mail (info@ombudsman-insurance.be) (https://www.ombudsman-insurance.be).

Als klant bent u beschermd door de gedragsregels inzake verzekeringen.

Voor persoonlijk advies of een verzekeringsofferte neemt u best contact op met een van onze adviseurs. U kunt ook de volledige juridische informatie raadplegen.

Nieuwe artikels