Auto-ongeluk? Reken op onze Bijstand bij ongevallen, dag en nacht

Gepost in: Voertuig

Image of the blog article

Na een auto-ongeval schieten allerlei vragen door uw hoofd. Is een van mijn passagiers gewond? Mijn auto rijdt niet meer, wie herstelt hem? Moet hij gesleept worden? Hoe raak ik weer thuis? Hoe ga ik morgen naar het werk? Hoeveel gaat dit mij kosten? ...

Wilt u optimale gemoedsrust? Kies dan voor de Bijstand bij ongevallen van P&V.

Of u nu in fout bent of niet, met onze Bijstand bij ongevallen krijgt u onmiddellijk hulp, in binnen- en buitenland:

  • Er komt een takelwagen. 
  • Is herstelling mogelijk? Dan kunt u weer op weg. Anders wordt uw wagen gesleept. 
  • Passagiers, dieren en bagage kunnen naar uw woonplaats of naar uw bestemming worden vervoerd.
  • Zijn er gewonden? Er wordt voor hen gezorgd.
  • Hebt u een vervangwagen nodig? Met de optie 'Upgrade Voertuig' krijgt u een vervangwagen vergelijkbaar met uw eigen auto (of één categorie lager, als die niet beschikbaar is). 
  • En dat is niet alles ...

Geniet nu van alle voordelen van de Bijstand bij ongevallen en van enkele andere P&V-waarborgen aan zeer interessante voorwaarden. Het enige wat u hiervoor moet doen, is een omnium bij ons afsluiten. Eenvoudig, toch?

 

Dit document is een reclamedocument met daarin algemene informatie over de verzekering P&V Auto ontwikkeld door P&V, een merk van P&V Verzekeringen, en waarop het Belgische recht van toepassing is. Op deze verzekering zijn uitsluitingen, beperkingen en voorwaarden in verband met de verzekerde risico’s van toepassing. We verzoeken u dus om de algemene voorwaarden en de IPID–fiches aandachtig te lezen vóór de onderschrijving. Ze zijn beschikbaar op de website www.pv.be of op eenvoudig verzoek bij een P&V-adviseur. De verzekeringsovereenkomst wordt aangegaan voor één jaar met stilzwijgende verlenging.

Bij eventuele klachten kunt u contact opnemen met een P&V–adviseur, uw bevoorrechte gesprekspartner voor al uw vragen. Hij/Zij zal alles doen om u zo goed mogelijk te helpen. U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst Klachtenmanagement van P&V die uw klacht of opmerking zorgvuldig zal onderzoeken. Deze dienst zal de verschillende partijen trachten te verzoenen en naar een oplossing zoeken. U kunt contact opnemen per post (Klachtenmanagement, Koningsstraat 151, 1210 Brussel), via e–mail (klacht@pv.be) of telefonisch (02/250.90.60). Als u niet akkoord gaat met de voorgestelde oplossing, dan kunt u zich wenden tot de Ombudsdienst van de Verzekeringen (de Meeûssquare 35 te 1000 Brussel), telefonisch 02/547.58.71 of via e–mail (info@ombudsman-insurance.be) (https://www.ombudsman-insurance.be).

Als klant bent u beschermd door de gedragsregels inzake verzekeringen.

Voor persoonlijk advies of een verzekeringsofferte neemt u best contact op met een van onze adviseurs. U kunt ook de volledige juridische informatie raadplegen.

Ontdek onze saloncondities 2023 voor uw voertuig!

Meer weten over de omniumverzekering en dit met één van onze P&V-adviseur bespreken?

Meer weten

* Aanbod onder voorwaarden.

Nieuwe artikels

 

 

Dit document is een reclamedocument met daarin algemene informatie over de verzekering P&V Auto ontwikkeld door P&V, een merk van P&V Verzekeringen, en waarop het Belgische recht van toepassing is. Op deze verzekering zijn uitsluitingen, beperkingen en voorwaarden in verband met de verzekerde risico’s van toepassing. We verzoeken u dus om de algemene voorwaarden en de IPID–fiches aandachtig te lezen vóór de onderschrijving. Ze zijn beschikbaar op de website www.pv.be of op eenvoudig verzoek bij een P&V-adviseur. De verzekeringsovereenkomst wordt aangegaan voor één jaar met stilzwijgende verlenging.

Bij eventuele klachten kunt u contact opnemen met een P&V–adviseur, uw bevoorrechte gesprekspartner voor al uw vragen. Hij/Zij zal alles doen om u zo goed mogelijk te helpen. U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst Klachtenmanagement van P&V die uw klacht of opmerking zorgvuldig zal onderzoeken. Deze dienst zal de verschillende partijen trachten te verzoenen en naar een oplossing zoeken. U kunt contact opnemen per post (Klachtenmanagement, Koningsstraat 151, 1210 Brussel), via e–mail (klacht@pv.be) of telefonisch (02/250.90.60). Als u niet akkoord gaat met de voorgestelde oplossing, dan kunt u zich wenden tot de Ombudsdienst van de Verzekeringen (de Meeûssquare 35 te 1000 Brussel), telefonisch 02/547.58.71 of via e–mail (info@ombudsman-insurance.be) (https://www.ombudsman-insurance.be).

Als klant bent u beschermd door de gedragsregels inzake verzekeringen.

Voor persoonlijk advies of een verzekeringsofferte neemt u best contact op met een van onze adviseurs. U kunt ook de volledige juridische informatie raadplegen.