Is uw autoverzekering nog up-to-date?

Gepost in: Voertuig

Image of the blog article

Onze mobiliteit evolueert razendsnel. Hebt u ook het gevoel dat u ogen tekort komt als u met de auto rijdt? Uw rijstijl aanpassen blijft natuurlijk de beste garantie om ongevallen te vermijden, maar wat als er toch iets gebeurt? Is uw autoverzekering aangepast aan de nieuwe mobiliteit?

Het aanbod P&V Auto alvast wel! Want de laatste maanden hebben we onze producten en diensten in een modern jasje gestoken.

Ontdek de verzekeringsformules van P&V Auto: bescherming op maat van uw mobiliteit

Bij P&V hebt u voor uw auto de keuze uit drie verschillende kant en klare verzekeringsformules: Basic, Medium of Serenity. Helder en gemakkelijk: u verzekert het strikt noodzakelijke, u gaat voor voor maximale gemoedsrust of voor iets daartussenin.

U kunt uw voertuig, uzelf en uw passagiers echter ook à la carte verzekeren. Uw P&V-adviseur wijst u graag de weg, maar het concept is heel eenvoudig. U start met een sterke basisdekking: de wettelijk verplichte burgerlijke aansprakelijkheidsverzekering (of BA Auto). En in functie van de leeftijd van uw auto en uw mobiliteitsbehoeften vult u die zelf verder aan met een van onze drie omniumformules. Of met onze vele andere optionele waarborgen zoals een klassieke pechbijstand, rechtsbijstand of de waarborg Bescherming van de bestuurder.

Uw auto voordeliger verzekeren, kan dat?

Jazeker, want op het gamma P&V Auto zijn allerlei interessante premiekortingen van toepassing die inspelen op de laatste mobiliteitstrends.

Benieuwd of u daar ook voor in aanmerking komt? Uw P&V-adviseur zoekt het graag voor u uit, maar hier alvast drie voorbeelden waarin u een korting* krijgt als u bij ons een nieuwe autoverzekering afsluit:

  • U kiest voor een auto met een rijhulpsysteem om nog veiliger te rijden? In dat geval geven we 10% korting op onze BA Auto en op de waarborg materiële schade van de omnium.
  • U rijdt met de auto naar het station en neemt de trein naar het werk? Slimme keuze! Want als u minder dan 5.000 km per jaar aflegt met uw wagen, dan krijgt u bij P&V 15% korting op uw BA Auto en 5% op uw omniumverzekering (waarborg materiële schade). U blijft jaarlijks onder de 20.000 km? Dan hebt u recht op 5% korting op de BA Auto.
  • U rijdt niet met een dieselwagen omdat u in een LEZ-zone woont of om welke reden dan ook? Dan geven we u een korting van 10% op uw BA Auto én op uw omnium (waarborg materiële schade). U kiest voor een elektrische auto of een hybride? Dan doen we daar nog een extra korting bovenop!

*Dit aanbod is onderworpen aan voorwaarden, contacteer uw P&V-adviseur voor alle details.

Bent u voldoende beschermd met uw huidige autoverzekering? En betaalt u daar ook een correcte premie voor?

Om dat te weten te komen, kunt u terecht bij uw P&V-adviseur. Hij of zij neemt samen met u al uw mobiliteitsverzekeringen onder de loep en onderzoekt of het beter of voordeliger kan.

 

Dit document is een reclamedocument met daarin algemene informatie over de verzekering P&V Auto ontwikkeld door P&V, een merk van P&V Verzekeringen, en waarop het Belgische recht van toepassing is. Op deze verzekering zijn uitsluitingen, beperkingen en voorwaarden in verband met de verzekerde risico’s van toepassing. We verzoeken u dus om de algemene voorwaarden en de IPID–fiches aandachtig te lezen vóór de onderschrijving. Ze zijn beschikbaar op de website www.pv.be of op eenvoudig verzoek bij een P&V-adviseur. De verzekeringsovereenkomst wordt aangegaan voor één jaar met stilzwijgende verlenging.

Bij eventuele klachten kunt u contact opnemen met een P&V–adviseur, uw bevoorrechte gesprekspartner voor al uw vragen. Hij/Zij zal alles doen om u zo goed mogelijk te helpen. U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst Klachtenmanagement van P&V die uw klacht of opmerking zorgvuldig zal onderzoeken. Deze dienst zal de verschillende partijen trachten te verzoenen en naar een oplossing zoeken. U kunt contact opnemen per post (Klachtenmanagement, Koningsstraat 151, 1210 Brussel), via e–mail (klacht@pv.be) of telefonisch (02/250.90.60). Als u niet akkoord gaat met de voorgestelde oplossing, dan kunt u zich wenden tot de Ombudsdienst van de Verzekeringen (de Meeûssquare 35 te 1000 Brussel), telefonisch 02/547.58.71 of via e–mail (info@ombudsman-insurance.be) (https://www.ombudsman-insurance.be).

Als klant bent u beschermd door de gedragsregels inzake verzekeringen.

Voor persoonlijk advies of een verzekeringsofferte neemt u best contact op met een van onze adviseurs. U kunt ook de volledige juridische informatie raadplegen.

Nieuwe artikels