P&V en Arces winnen Decavi-verzekeringstrofee

Gepost in: Voertuig Over P&V Motorfiets

Image of the blog article

Op 27 april vond de uitreiking van de toonaangevende Decavi-trofeeën voor niet-levensverzekeringsproducten plaats. P&V sleepte twee prijzen in de wacht:

Wat maakt onze motorverzekering bijzonder?

De Decavi-jury waardeert het dat klanten, met ondersteuning van hun adviseur, de verzekering à la carte kunnen samenstellen op basis van hun behoeften. Daarnaast springen ook de voordelen in het oog, zoals de bescherming van de motoruitrusting en de premiumtoegang tot de Liberty Rider-app gedurende de hele looptijd van het contract.

We vatten de belangrijkste kenmerken van onze motorverzekering nog even samen:

De P&V motorverzekering past zich aan aan uw noden

Neem enkel de wettelijk verplichte verzekering, of voeg opties toe zoals bestuurdersbescherming, (mini-)omnium, juridische bijstand en bescherming van uw uitrusting. Aan u de keus.

Tot 70% korting wanneer u verzekeringen combineert

Combineert u een P&V-motorverzekering met een P&V-autoverzekering of met een tweede motorverzekering? Dan krijgt u korting: 70% korting op uw BA-premie, 25% korting op uw Rechtsbijstand premie en 10% korting op de premie Materiële schade.

24/7 bijstand

Werd uw motor gestolen of heeft u panne onderweg? Contacteer ons bijstandsnummer 02/229.00.11 of geef uw situatie meteen door via de Liberty Rider-app. Onze medewerkers zijn 24/7 bereikbaar.

Gratis Liberty Rider app + gps

Deze app detecteert ongevallen en waarschuwt onmiddellijk de hulpdiensten bij een val. Dankzij de speciaal voor motorrijders ontworpen gps kiest u uit een groot aantal routes en wordt u gewaarschuwd voor gevaarlijke bochten. En er zijn nog extra's, zoals de optie om uw positie in real time te delen met anderen.

Bekijk onze motorverzekering

Wat maakt de rechtsbijstand auto van Arces bijzonder?

De rechtsbijstand van Arces is ontworpen om perfect te beantwoorden aan de behoeften van klanten, zowel in hun privéleven als professioneel, en dat voor een heel concurrentiële prijs. Een belangrijk argument voor de jury blijft het zogenaamde Artikel 1.

Hier zijn de drie belangrijkste redenen voor het succes van deze rechtsbijstand auto:

  1. De slagkracht van het label Artikel 1

Artikel 1 is sterke formule op de Belgische verzekeringsmarkt. Krijgt u bij een andere verzekeraar betere bijstandsvoorwaarden voor de regeling van uw schadegeval, dan past Arces zich aan die betere voorwaarden aan. Een ijzersterk aanbod dat al 370.000 klanten overtuigde.

  1. Een flexibel en scherp geprijsd aanbod

De rechtsbijstandverzekering onderscheidt zich ook door haar flexibiliteit en scherpe prijs. De opsplitsing in drie formules, klassiek, gezin en vloot, speelt perfect in op de behoeften en het budget van zowel particuliere als professionele klanten. Een voorbeeld: met de formule Gezin verzekert u aan een voordelig tarief al uw voertuigen en die van uw andere gezinsleden.

  1. Een snelle en pragmatische oplossing voor u en uw adviseur

Daarnaast is Arces bijzonder klantgericht. Elk bericht over een schadedossier wordt snel beantwoord en via een app heeft uw adviseur bovendien 24 uur op 24, 7 dagen op 7 toegang tot uw schadedossier. Zo kan hij u optimaal bijstaan.

Bekijk onze rechtsbijstand auto

 

Dit document is een reclamedocument met daarin algemene informatie over de verzekering moto ontwikkeld door P&V, een merk van P&V Verzekeringen, waarop het Belgisch recht van toepassing is. Dit document bevat ook algemene informatie over het label Arces, een onafhankelijke dienst van de P&V-groep, die gespecialiseerd is in rechtsbijstand en onderworpen is aan de Belgische wetgeving Op deze verzekeringen zijn uitsluitingen, beperkingen en voorwaarden in verband met de verzekerde risico’s van toepassing. We verzoeken u dus om de algemene voorwaarden moto en Arces en de IPID–fiches moto en Arces of algemene van deze producten aandachtig te lezen vóór de onderschrijving. Ze zijn beschikbaar op de website www.pv.be of op eenvoudig verzoek bij een P&V-adviseur. De verzekeringsovereenkomst wordt aangegaan voor één jaar met stilzwijgende verlenging. 

Bij eventuele klachten kunt u contact opnemen met een P&V–adviseur, uw bevoorrechte gesprekspartner voor al uw vragen. Hij/Zij zal alles doen om u zo goed mogelijk te helpen. U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst Klachtenmanagement van P&V die uw klacht of opmerking zorgvuldig zal onderzoeken. Deze dienst zal de verschillende partijen trachten te verzoenen en naar een oplossing zoeken. U kunt contact opnemen per post (Klachtenmanagement, Koningsstraat 151, 1210 Brussel), via e-mail (klacht@pv.be) of telefonisch (02/250.90.60). Als u niet akkoord gaat met de voorgestelde oplossing, dan kunt u zich per post wenden tot de Ombudsdienst van de Verzekeringen (de Meeûssquare 35, 1000 Brussel), telefonisch (02/547.58.71) of via e-mail (info@ombudsman.as). 

Als klant bent u beschermd door de gedragsregels inzake verzekeringen. Voor persoonlijk advies of een verzekeringsofferte neemt u best contact op met een van onze adviseurs. U kunt ook de volledige juridische informatie raadplegen.

Nieuwe artikels