P&V Verzekeringen maakt het VeloVeiliger voor u

Gepost in: Preventie Over P&V Fiets

Image of the blog article

P&V Verzekeringen maakt het VeloVeiliger voor u

Van 9 tot 15 mei 2022 gaat P&V Verzekeringen met HLN-Het Laatste Nieuws de baan op. Het fietspad om precies te zijn. Want samen met de grootste krant van het land willen we werk maken van een VeloVeilig Vlaanderen maken. Iedere fietser kan tijdens deze actie gevaarlijke fietspunten melden op hln.be/vvv en in de VeloVeilig app. Zo maken we samen met de overheid elke buurt VeloVeiliger.

Is er een plek waarvan u vindt dat het er gevaarlijk fietsen is? Meld het op hln.be/vvv. Zoals elke deelnemer maakt u ook kans op een elektrische fiets.

De resultaten van de enquête zijn gepubliceerd door onze partner Het Laatste Nieuws.

Als specialist in fietsverzekeringen is het logisch dat we dit doen

We merken dat u vaker en liever fietst. Om boodschappen te doen, om de (klein)kinderen naar school te brengen, voor woon-werkverkeer, voor wat extra beweging, … Uw – al dan niet elektrische – tweewieler is niet meer weg te denken uit uw mobiliteitsmix. Bij P&V fietsen we graag met u mee.

VeloVeilig en zorgeloos op weg met de fietsverzekering van P&V

We willen u en uw fiets zo goed mogelijk beschermen. Door samen met u uw omgeving zo fiets(er)vriendelijk mogelijk te maken. En door u een uitstekende en complete fietsverzekering aan te bieden.

Wat is er allemaal gedekt door uw fietsverzekering?

Uw fietsverzekering van P&V verzekert de schade aan uw fiets bij een ongeval, zelfs wanneer u aansprakelijk bent voor het ongeval. Wij dekken ook diefstal van uw fiets en beschadigingen door vandalisme of natuurrampen. Daarnaast zijn de juiste pechverhelping en bijstand inbegrepen. Zo geraakt u – wat er ook gebeurt - altijd op uw bestemming. U kunt uw fietsverzekering aanvullen met interessante opties zoals dekking bij lichamelijke schade door een val of ongeval, en rechtsbijstand. U kunt er ook voor kiezen om bepaalde fietsaccessoires mee te verzekeren. Een kinderzitje of een fietskar bijvoorbeeld. De schade daaraan is dan uiteraard ook gedekt wanneer u een ongeval hebt. 

Samenwerking met fietsvriendelijke partners

P&V doet meer dan alleen samenwerken met VeloVeilig Vlaanderen. We steunen ook andere initiatieven voor veiliger verkeer. Deze zomer verlenen we bijvoorbeeld onze medewerking aan Le beau vélo de RAVeL in Wallonië. We werken ook nauw samen met onze partners PROVIZ, HEXLOX, Cosmo Connected en de Fietsersbond. Die laatste krijgt een financiële bijdrage zodra een klant gedurende twaalf maanden schadevrij blijft.

Een heel flexibel contract

U betaalt uw fietsverzekering op basis van een maandabonnementsformule. Het bedrag gaat automatisch van uw kredietkaart. Net zoals bij Spotify of Netflix. Bovendien kan u uw contract opzeggen wanneer u dat wilt. Maar waarom zou u dat doen? VeloVeilig en zorgeloos verzekerd fietsen is nóg leuker dan gewoon fietsen.

Bekijk hier onze fietsverzekeringbereken uw premie of ga langs bij uw P&V-adviseur. 

 

Dit document is een reclamedocument met daarin algemene informatie over de verzekering P&V Fiets ontwikkeld door P&V, een merk van P&V Verzekeringen, en waarop het Belgische recht van toepassing is. Op deze verzekering zijn uitsluitingen, beperkingen en voorwaarden in verband met de verzekerde risico’s van toepassing. We verzoeken u dus om de algemene voorwaarden en de IPID–fiches aandachtig te lezen vóór de onderschrijving. Ze zijn beschikbaar op de website www.pv.be of op eenvoudig verzoek bij een P&V-adviseur. De verzekeringsovereenkomst wordt aangegaan voor één maand met stilzwijgende verlenging.

Bij eventuele klachten kunt u contact opnemen met een P&V–adviseur, uw bevoorrechte gesprekspartner voor al uw vragen. Hij/Zij zal alles doen om u zo goed mogelijk te helpen. U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de dienst Klachtenmanagement van P&V die uw klacht of opmerking zorgvuldig zal onderzoeken. Deze dienst zal de verschillende partijen trachten te verzoenen en naar een oplossing zoeken. U kunt contact opnemen per post (Klachtenmanagement, Koningsstraat 151, 1210 Brussel), via e–mail (klacht@pv.be) of telefonisch (02/250.90.60). Als u niet akkoord gaat met de voorgestelde oplossing, dan kunt u zich wenden tot de Ombudsdienst van de Verzekeringen (de Meeûssquare 35 te 1000 Brussel), telefonisch 02/547.58.71 of via e–mail (info@ombudsman-insurance.be) (www.ombudsman-insurance.be).

Als klant bent u beschermd door de gedragsregels inzake verzekeringen. Voor persoonlijk advies of een verzekeringsofferte neemt u best contact op met een van onze adviseurs. U kunt ook de volledige juridische informatie raadplegen.

Nieuwe artikels