Wat kan de rechtsbijstand voor u doen?

Achtste DECAVI-trofee op rij voor de Rechtsbijstand Auto Artikel 1 !

Op 30 april vond de zestiende uitreiking van de DECAVI-trofeeƫn voor niet-levensverzekeringsproducten plaats. In de categorie Rechtsbijstand sleepte de RB Auto Artikel 1 van Arces zijn achtste DECAVI-trofee op rij in de wacht.

Raadpleeg het persbericht

 

Arces, de beste keuze

Een geschil kan heel wat tijd, energie en geld kosten. De rechtsbijstand van Arces, kan u in heel wat conflictsituaties uit de nood helpen.

Hoe? Wel, eerst probeert ze het geschil op te lossen zonder tussenkomst van een advocaat of het gerecht zodat u snel verder geholpen wordt.

Is een minnelijke schikking niet mogelijk? Dan zorgt Arces voor administratieve en juridische hulp.  Uw gerechtskosten en het ereloon van een advocaat naar keuze worden betaald.

Al 7 jaar beste rechtsbijstand auto


De rechtsbijstandsverzekering auto van Arces werd al 7 jaar op rij door Decavi  bekroond als beste in BelgiĆ«. Biedt een andere verzekeraar op de Belgische markt toch ruimere dekkingen, dan past Arces zich aan en biedt het dezelfde voorwaarden.

Onze producten

Arces biedt u een brede waaier aan rechtsbijstandsoplossingen, afhankelijk van uw noden.

Altijd een P&V-adviseur in uw buurt

Zoom in op het kaartje om een P&V-adviseur in uw buurt te vinden. Klik op het rode bolletje om de contactgegevens te zien.

Tip

We adviseren u kennis te nemen met het informatiedocument van dit product en de algemene voorwaarden van toepassing op deze verzekering beschikbaar op deze site of via uw verzekeringstussenpersoon.

Wettelijke bepalingen

  • De contracten voor deze verzekeringen worden afgesloten voor een periode gedefinieerde in de algemene voorwaarden en worden elk jaar stilzwijgend verlengd.  
  • Alle informatie over de diensten en producten op deze website is onderworpen aan de regels van de Belgische wetgeving.  
  • De verzekering is onderhevig aan uitsluitingen, beperkingen en voorwaarden die van toepassing zijn op het verzekerde risico: alvorens deze verzekering af te sluiten, adviseren wij u kennis te nemen van het informatiedocument van dit product en de algemene voorwaarden van toepassing op deze verzekering beschikbaar op deze site of via uw verzekeringstussenpersoon.  
  • Als klant bent u beschermd door de gedragsregels inzake verzekeringen.  
  • Als u een klacht of opmerking hebt, kunt u contact opnemen met uw verzekeringstussenpersoon of de afdeling Klachtenmanagement.  
  • De gegevens van de dienst Klachtenmanagement van P&V zijn:
    • e-mail: klacht@pv.be.
    • post: Klachtenmanagement van P&V, Koningsstraat 151, 1210 Brussel
  • U kunt de Ombudsman van de Verzekeringen contacteren via www.ombudsman.as.  
  • Neem voor persoonlijk advies of een verzekeringsofferte contact op met een verzekeringstussenpersoon.  
  • U kunt ook de volledige juridische informatie raadplegen.