Op zoek naar Actel Direct? Welkom bij P&V Verzekeringen!

U werd doorverwezen van www.actel.be naar www.pv.be.
Sinds 1 oktober 2015 biedt Actel Direct geen online verzekeringen meer aan voor nieuwe klanten.

Bestaande klanten van Actel Direct kunnen op beide oren slapen. Er verandert niets: uw verzekeringen bij Actel Direct blijven gewoon verder lopen, met dezelfde service.

Wie een nieuwe verzekering wil, en nog geen klant is bij Actel Direct, kan voortaan een beroep doen op de expertise en de service van de P&V adviseurs.

Klant bij Actel Direct Klant bij Actel Affinity

Nieuwe verzekering nodig?

À la recherche d'Actel Direct ? Bienvenue chez P&V Assurances !

Vous avez été redirigé de www.actel.be vers www.pv.be.
Depuis le 1er octobre 2015, Actel Direct n’offre plus d’assurances en ligne aux nouveaux clients.

Les clients existants d’Actel Direct peuvent dormir sur leurs deux oreilles. Rien ne change : vos assurances chez Actel Direct continuent à courir avec le même service.

Si vous voulez une nouvelle assurance, et vous n’êtes pas encore client chez Actel Direct, vous pouvez faire appel à l'expertise et au service des conseillers de P&V.

Client chez Actel Direct ? Client chez Actel Affinity ?

Besoin d'une nouvelle assurance ?

Naar content
Wij gebruiken cookies om uw voorkeurinstellingen te bewaren. Bezoekt u onze website, dan gaat u akkoord met ons cookiebeleid
Verberg deze melding
  • Adviseur
  • Contact
  • Schade
  • Nl
  • Fr
P&V logo
  • Particulier
  • Professioneel
  • Partnership
  • Publieke-Sociale-Sector
  • Over P&V
  • Klantendienst

Ik heb schade geleden

 Ik heb meteen bijstand nodig: 02 229 00 11

U kunt de dienst Bijstand van P&V bereiken op 02 229 00 11. Dat kan 24 uur op 24, 7 dagen op 7.

Na een ongeval met uw auto hebt u steeds recht op bijstand. Houd alvast het nummer van uw verzekeringscontract bij de hand als u de P&V Bijstand belt. U vindt dat nummer op de groene kaart van uw autoverzekering. Ook bij plotse en dringende schadegevallen aan uw woning hebt u recht op de bijstand van uw brandverzekering.

Als u ook bijstand wil na pech met uw auto, of op reis, hebt u een extra verzekering nodig: de pechbijstand of de reisbijstand.

 Ik wil een nieuw schadegeval aangeven

Voor een vlotte schaderegeling bezorgt u P&V zo snel mogelijk alle informatie over de omstandigheden van het schadegeval, de betrokken partijen, de eventuele slachtoffers en de beschadigde voorwerpen.

Het gemakkelijkste is dat via een schadeaangifteformulier te doen. Deze formulieren vragen alle informatie die we nodig hebben. U kunt een papieren, Europees aanrijdingsformulier aanvragen bij uw P&V-adviseur.

  • auto - pdf ingevuld aanrijdingsformulier downloaden
  • auto - omnium
  • woning
  • gezin

Vul het schadeaangifteformulier volledig in en onderteken het. Uw P&V-adviseur helpt u hier graag mee. U kunt ook terecht bij onze Klantendienst op het telefoonnummer 02 250 91 81 van maandag tot donderdag, van 8.30 tot 17 uur, en op vrijdag van 8.30 tot 16 uur.

Vervolgens bezorgt u het ingevulde en ondertekende formulier aan uw P&V-adviseur, of u verstuurt het meteen naar onze schadedienst per e-mail: Claims-NS@pv.be. Een beheerder opent een dossier en zal u zo snel mogelijk contacteren.

 Ik heb een vraag over mijn schadedossier

  • Als u een vraag hebt over uw schadedossier, kan uw P&V-adviseur u het beste verder helpen. Hij kent uw persoonlijke situatie.
  • U kunt ook de beheerder van uw schadedossier contacteren. Zijn telefoonnummer en e-mailadres vindt u op de brief of de e-mail die u kreeg van P&V, toen uw dossier werd geopend. 
  • Als derde optie kunt u het algemeen nummer van de dienst Schade bellen: 02 250 91 81.

 

 Interactieve gids 'Vergoeding lichamelijke schade na een ongeval'

Vind het antwoord op uw vragen in de online-module van Assuralia. Deze oriënterende en vrijblijvende gids biedt een leidraad voor iedereen die wil weten hoe lichamelijke letsels na een ongeval opgevangen worden.

 

 Ik zoek een garage

P&V werkt samen met een netwerk van geconventioneerde of erkende garages. Met deze module vindt u een erkende garage in uw buurt. Geconventioneerde garages hebben een aantal voordelen:

  • Een uitstekende en kwalitatieve herstelling
  • Een snellere expertise
  • Een gratis vervangwagen gedurende de volledige duur van de herstelling
  • Minder of zelfs geen vrijstelling te betalen
  • Rechtstreekse betaling aan de hersteller
 Garage zoeken

Ik heb een vraag over verzekeringen

U hebt net een nieuwe auto gekocht. Of u vraagt zich af wat er allemaal gedekt is door uw brandverzekering. Uw P&V-adviseur kent uw persoonlijke situatie het best en geeft u graag advies op maat.

Contacteer mijn P&V-adviseur

Nog geen klant? Vind een P&V-adviseur in uw buurt

U bent een Actel Direct Klant ?

Sinds 1 oktober 2015 biedt Actel Direct geen online verzekeringen meer aan voor nieuwe klanten. Bestaande klanten van Actel Direct kunnen op beide oren slapen. Er verandert niets: uw verzekeringen bij Actel Direct blijven gewoon verder lopen, met dezelfde service.

Meer weten

  • Klant bij Actel Direct
  • Klant bij Actel Affinity
  • Verzekeringsvoorstel Actel Direct

Dossiers

Wat bij een auto-ongeval?

Wat doe ik bij een auto-ongeval?  
Hoe vul ik een aanrijdingsfomulier in?  
Hoe gebeurt de herstelling?  
Wat bij een totaal verlies?  
Krijg ik een vervangwagen?  
De stappen tot mijn vergoeding  
 
  • Mijn woning en gezin
    • Brandverzekering
    • Familiale verzekering
    • Rechtsbijstandverzekering
    • Ongevallenverzekering
    • Overlijdensverzekering
  • Voor u
    • P&V contacteren
    • Mijn adviseur contacteren
    • Informatiefiches
    • Jaarverslagen
    • Uw privacy
    • Wettelijke info
    • Ons cookiebeleid
    • Klachtenmanagement
    • Jobs bij P&V Groep
  • Onze andere aanbiedingen
    • Pensioensparen
    • Pensioen zelfstandigen
    • Omniumverzekering
    • BA-autoverzekering
    • Algemene voorwaarden
  • Volg ons
    •